Pogoji poslovanja
Splošno
Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, Vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo poslovanje trgovine na drobno po pošti ali po internetu Vin vez d.o.o. pravice kupca in poslovni odnos med ponudnikom ter kupcem.
Splošni pogoji Vin vez d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonomo varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S trgovino na drobno po pošti ali po internetu Vin vez d.o.o. (v nadaljevanju »trgovina« ali »VINVEZ«) upravlja podjetje Vin vez d.o.o.., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Ob registraciji v spletno prodajo VINVEZ obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@vinvez.si Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo poslovanje trgovine na drobno po pošti ali po internetu Vin vez d.o.o. pravice kupca in poslovni odnos med ponudnikom ter kupcem.
Splošni pogoji Vin vez d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonomo varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S trgovino na drobno po pošti ali po internetu Vin vez d.o.o. (v nadaljevanju »trgovina« ali »VINVEZ«) upravlja podjetje Vin vez d.o.o.., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Ob registraciji v spletno prodajo VINVEZ obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@vinvez.si Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.
Podatki o trgovcu
Ime podjetja: Vin vez d.o.o.
Sedež podjetja: Ljubljanska cesta 35, 2310 Slovenska Bistrica
Davčna številka: SI37194941
Matična številka podjetja: 8561397000
IBAN: SI56 6100 0002 3364 640 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)
BIC koda: HDELSI22
Kontakt: +386 (0)31 325 711
E-naslov: info@vinvez.si
Sedež podjetja: Ljubljanska cesta 35, 2310 Slovenska Bistrica
Davčna številka: SI37194941
Matična številka podjetja: 8561397000
IBAN: SI56 6100 0002 3364 640 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)
BIC koda: HDELSI22
Kontakt: +386 (0)31 325 711
E-naslov: info@vinvez.si
Cena in ažurnost podatkov
Vse cene v spletni trgovini www.vinvez.si so navedene v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnosti podatkov, ki so na spletni trgovini www.vinvez.si. Možno je, da ponudnik ne utegne sočasno spremeniti podatkov. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah in omogoči preklic naročila oziroma predlaga rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe oziroma v trenutku potrditve nakupa s strani kupca.
Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe oziroma v trenutku potrditve nakupa s strani kupca.
Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Koraki nakupa - sklenitev pogodbe ali naročila
Pred začetkom naročila se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik.
Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.
Ko uporabnik v spletni trgovini www.vinvez.si najde artikel, ki ga želi naročiti, ga vstavi v košarico, s klikom na gumb "v košarico".
Koraki nakupa iz košarice:
· Uporabnik v košarici izbere količino artiklov katere želi naročiti, ter jih potrdi s klikom na gumb "na blagajno"
· Uporabnik nato izbere naslov plačnika
· Uporabnik izbere naslov in način dostave
· Uporabnik izbere način plačila izbranega blaga
· Uporabnik potrdi, da se strinja s pogoji poslovanja, v nasprotnem primeru ni mogoče zaključiti naročila
· Uporabnik še zadnjič pred oddajo pregleda naročilo in ga potrdi s klikom na gumb "Potrdite naročilo".
Po zadnjem koraku je naročilo zaključeno in oddano. Po oddaji naročila dobi uporabnik elektronsko sporočilo s potrditvijo in podatki o naročilu.
Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.
Ko uporabnik v spletni trgovini www.vinvez.si najde artikel, ki ga želi naročiti, ga vstavi v košarico, s klikom na gumb "v košarico".
Koraki nakupa iz košarice:
· Uporabnik v košarici izbere količino artiklov katere želi naročiti, ter jih potrdi s klikom na gumb "na blagajno"
· Uporabnik nato izbere naslov plačnika
· Uporabnik izbere naslov in način dostave
· Uporabnik izbere način plačila izbranega blaga
· Uporabnik potrdi, da se strinja s pogoji poslovanja, v nasprotnem primeru ni mogoče zaključiti naročila
· Uporabnik še zadnjič pred oddajo pregleda naročilo in ga potrdi s klikom na gumb "Potrdite naročilo".
Po zadnjem koraku je naročilo zaključeno in oddano. Po oddaji naročila dobi uporabnik elektronsko sporočilo s potrditvijo in podatki o naročilu.
Naročilo potrjeno
Najkasneje v roku 48 ur ponudnik pregleda naročilo in si pridržuje pravico, da od dneva nakupa enostransko odstopi od pogodbe, v kolikor izbrani artikel ne bi bil več na zalogi oziroma ga ni možno dobaviti v razumnem roku.V tem primeru se celoten znesek nakupa vrne kupcu na njegov transakcijski račun. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poizkusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "Naročilo potrjeno" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.
Dostava
Strošek dostave naročila je enoten za celotno Slovenijo in znaša 4,99 eur z DDV, ta strošek je končen strošek.
Ob naročilu nad 50€ je dostava po Sloveniji brezplačna.
Naročeno blago vam bo dostavljeno v roku od 2 do 10 delovnih dni od trenutka oddaje naročila, običajno pa naslednji delovni dan. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ni mogoče odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo naknadno po elektronski pošti ali telefonsko. V primeru večjih naročil se trgovec ter kupec za rok dobave dogovorita po telefonu oziroma elektronski pošti.
Za dostavo izven območja Republike Slovenije lahko uporabnik pošlje zahtevo ponudniku, da pripravi ponudbo za dostavo, vključujoč rok dobave ter strošek dostave
Kupec izven Republike Slovenije je seznanjen, da je strošek dostave odvisen od teže pošiljke. Prodajalec kupca seznani s ceno dostave v pregledu naročila, preden kupec potrdi naročilo.
Ob naročilu nad 50€ je dostava po Sloveniji brezplačna.
Naročeno blago vam bo dostavljeno v roku od 2 do 10 delovnih dni od trenutka oddaje naročila, običajno pa naslednji delovni dan. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ni mogoče odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo naknadno po elektronski pošti ali telefonsko. V primeru večjih naročil se trgovec ter kupec za rok dobave dogovorita po telefonu oziroma elektronski pošti.
Za dostavo izven območja Republike Slovenije lahko uporabnik pošlje zahtevo ponudniku, da pripravi ponudbo za dostavo, vključujoč rok dobave ter strošek dostave
Kupec izven Republike Slovenije je seznanjen, da je strošek dostave odvisen od teže pošiljke. Prodajalec kupca seznani s ceno dostave v pregledu naročila, preden kupec potrdi naročilo.
Možnosti plačila
Bančno nakazilo(plačilo po predračunu)
Po oddaji predračuna bo kupec preko elektronski pošte prejel predračun z vsemi podatki za plačilo. Znesek predračuna lahko poravna s pomočjo nakazila na TRR račun podjetja Vin vez d.o.o. številka transakcijskega računa SI56 6100 0002 3364 640, ki je odprt pri (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA). Nakazilo lahko opravi preko posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejeti transakciji nakazila na TRR podjetja Vin vez d.o.o., bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditvijo naročila. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven in neobvezujoč za ponudnika, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti.
Po oddaji predračuna bo kupec preko elektronski pošte prejel predračun z vsemi podatki za plačilo. Znesek predračuna lahko poravna s pomočjo nakazila na TRR račun podjetja Vin vez d.o.o. številka transakcijskega računa SI56 6100 0002 3364 640, ki je odprt pri (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA). Nakazilo lahko opravi preko posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejeti transakciji nakazila na TRR podjetja Vin vez d.o.o., bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditvijo naročila. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven in neobvezujoč za ponudnika, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti.
Nakup za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju te strani.
Pravnim osebam ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Bančno nakazilo (plačilo po predračunu)
Po oddaji predračuna bo kupec preko elektronski pošte prejel predračun z vsemi podatki za plačilo. Znesek predračuna lahko poravna s pomočjo nakazila na TRR račun podjetja Vin vez d.o.o. številka transakcijskega računa SI56 6100 0002 3364 640, ki je odprt pri (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA). Nakazilo lahko opravi preko posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejeti transakciji nakazila na TRR podjetja Vin vez d.o.o. , bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditvijo naročila. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven in neobvezujoč za ponudnika, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti.
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju te strani.
Pravnim osebam ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Bančno nakazilo (plačilo po predračunu)
Po oddaji predračuna bo kupec preko elektronski pošte prejel predračun z vsemi podatki za plačilo. Znesek predračuna lahko poravna s pomočjo nakazila na TRR račun podjetja Vin vez d.o.o. številka transakcijskega računa SI56 6100 0002 3364 640, ki je odprt pri (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA). Nakazilo lahko opravi preko posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejeti transakciji nakazila na TRR podjetja Vin vez d.o.o. , bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditvijo naročila. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven in neobvezujoč za ponudnika, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti.
Odstop od pogodbe, vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec naročenega blaga v spletni trgovini www.vinvez.si, ima v skladu s prej navedenim zakonom, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: info@vinvez.si ali na tel: 00386 (0)31 325 711, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail: info@vinvez.si ali na tel: 00386 (0)31 325 711.
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.
Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Vrnjeno blago pošljite na naslov: Vin vez d.o.o. , Ljubljanska cesta 35, 2310 Slovenska Bistrica. Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@vinvez.si ali na tel: 00386 (0)31 325 711
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
2. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
3. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
4. o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
5. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
6. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
7. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
8. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
9. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Kupec naročenega blaga v spletni trgovini www.vinvez.si, ima v skladu s prej navedenim zakonom, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: info@vinvez.si ali na tel: 00386 (0)31 325 711, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail: info@vinvez.si ali na tel: 00386 (0)31 325 711.
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.
Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Vrnjeno blago pošljite na naslov: Vin vez d.o.o. , Ljubljanska cesta 35, 2310 Slovenska Bistrica. Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@vinvez.si ali na tel: 00386 (0)31 325 711
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
2. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
3. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
4. o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
5. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
6. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
7. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
8. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
9. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Garancije in stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov za vsako kupljeno blago v spletni trgovini www.vinvez.si, v kolikor ima kupljeno blago stvarno napako.
Napaka je v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.
Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja tukaj. Prosimo vas, da izpolnjen obrazec za uveljavljanje stvarne napake na kupljenem blagu posredujete na e-naslov: info@vinvez.si
Vrnjeno blago pošljite na naslov: Vin vez d.o.o., Ljubljanska cesta 35, 2310 Slovenska Bistrica
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@vinvez.si ali na tel: 00386 (0)31 325 711
Napaka je v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.
Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja tukaj. Prosimo vas, da izpolnjen obrazec za uveljavljanje stvarne napake na kupljenem blagu posredujete na e-naslov: info@vinvez.si
Vrnjeno blago pošljite na naslov: Vin vez d.o.o., Ljubljanska cesta 35, 2310 Slovenska Bistrica
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@vinvez.si ali na tel: 00386 (0)31 325 711
Shranjevanje pogodbenega besedila
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Vin vez d.o.o., in je potrošnikom na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte. Splošne pogoje poslovanja lahko kadar koli preberete na tej spletni strani.
Pritožbe in spori
V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 00386 (0)31 325 711, ali po elektronski pošti na info@vinvez.si. Pritožba se odda preko e-naslova info@vinvez.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Na vse pritožbe se bo podjetje Vin vez d.o.o., odzvalo po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
Na vse pritožbe se bo podjetje Vin vez d.o.o., odzvalo po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje Vin vez d.o.o., ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora (skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov). Kot ponudnik spletne trgovine na območju republike Slovenije, na svoji strani objavljamo elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Varstvo osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov registriranega uporabnika: IP naslov, ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom, razen v primeru, kadar zakon določa drugače oziroma, če bi tako zahtevale pooblaščene osebe državnih organov.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za interne potrebe oziroma izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo pri poslovanju.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno zaščito svojega računalnika.
Kljub varovanju osebnih podatkov pa ne moremo jamčit za preprečitev morebitnih nasilnih vdorov v sistem s strani »hekerjev«, zaradi česar ne sprejmemo odgovornosti in posledic teh dejanj.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za interne potrebe oziroma izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo pri poslovanju.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno zaščito svojega računalnika.
Kljub varovanju osebnih podatkov pa ne moremo jamčit za preprečitev morebitnih nasilnih vdorov v sistem s strani »hekerjev«, zaradi česar ne sprejmemo odgovornosti in posledic teh dejanj.
Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na nas.
Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili - pisno in v skladu z ustreznimi predpisi - kateri osebni podatki so bili zbrani med obiskom spletnih mest podjetja Vin vez d.o.o.
Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili - pisno in v skladu z ustreznimi predpisi - kateri osebni podatki so bili zbrani med obiskom spletnih mest podjetja Vin vez d.o.o.
Namen uporabe
Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali izpolnitvijo prijavitvenega obrazca za pridobitev različnih ugodnosti, kot je kupon za cenejši nakup, uporabnik dovoljuje podjetju Vin vez d.o.o. obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Vin vez d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega trgovine www.vinvez.si, ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.
Navedene podatke lahko podjetje, Vin vez d.o.o. obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.
S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Vin vez d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega trgovine www.vinvez.si, ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.
Navedene podatke lahko podjetje, Vin vez d.o.o. obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.
Odgovornost
Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Trgovec ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah tega spletnega mesta.
Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Trgovec ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah tega spletnega mesta.
Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.